Konferencecenter i København K

Lej lokale til din næste konference hos MBK Konferencecenter i centrum af København - kun 500 meter fra Nørreport

Bestil dit konferencelokale her

Dette felt er til validering og bør ikke ændres.

Danmarks bedst evaluerede Konferencecenter

Ønsker du at leje et kreativt konferencelokale til din næste konference i København?
Er du på udkig efter de mest inspirerende og unikke konferencelokaler i hjertet af København? Ønsker du konferencelokaler, hvor tussen virker, kaffen er varm og betjeningen er venlig? Så er mødelokalerne hos MBK uden tvivl det bedste valg.

Hos MBK kan du leje Danmarks bedst evaluerede konferencelokaler i hjertet af København. Vi tilbyder konferencelokale fra 2 til 150 personer, og tilbyder alle typer af konferencepakker.

Kvalitet og service hos MBK er i fokus – og samtidig er priserne virkelig attraktive og til at betale. Vi tilbyder faste lave priser på vores mødepakker og mødelokaler. F.eks. koster heldagsmødepakke med frokostbuffet og fuld forplejning kun kr. 750 pr. person + moms (kl. 9-16 eller kl. 9-17). Se vores mødepakker og priser her.

Nemt at komme til konferencecenter med byens bedste beliggenhed i København K

MBK har en meget central beliggenhed. Vores konferencecenter ligger  500 meter fra Nørreport Station – lige ved Rundetårn. Super nemt at finde – alle kender Rundetårn. Mange gæster er glade for at kunne gå direkte ud i byen, når konferencen er slut.

Og det er nemt og hurtigt at komme til vores konferencelokaler, der er kun 5 minutters gang fra Nørreport og Kgs. Nytorv. Vi tilbyder desuden parkeringspladser i huset (de koster kun kr. 250 pr. dag). Og der er et hav af stationer, hvor man kan parkere gratis – og det er hurtigere, at komme ind med metro eller tog.

Se gerne vores guide til transport med tog, parkering hos MBK samt en oversigt over gratis parkering ved stationer udenfor København til deltagerne.

Hvorfor ligger MBKs konferencecenter i toppen af Trustpilot?

Vi har selv holdt kurser de sidste 30 år og ved præcis, hvad der skal til for at et mødelokale og kursuslokale fungerer.

Teknik, internet, projektor, musik, mad, kaffe, chokolade, toiletter og tusser skal virke uden bøvl.

Underviseren skal hjælpes med det praktiske – og kunne koncentrere sig om kursets indhold og kursusdeltagerne.

Service og mad skal være i top. Medarbejderne skal være glade for at gå på arbejde og vise det til gæsterne. Kursusdeltagerne og mødedeltagere skal forkæles og have en luksusoplevelse.

Vores lokaler emmer af kvalitet, hygge, professionalisme og god service.

MBKkursuslokaler ligger i toppen på trustpilot, fordi vi gør os umage for jer.

Gode overnatningsmuligheder

Er det vigtigt for jer, at deltagerne i konferencen har gode overnatningsmuligheder?
Vi har de perfekte muligheder for overnatning, fordi vi har lavet en virkelig god aftale med vores nabo, 25hours, der er et hotel i verdensklasse.

25hours Hotel var oprindeligt en porcelænsfabrik i det 19. århundrede. Senere blev bygningen brugt som Københavns Universitet. I dagens hotel kan gæsterne stadig føle den unikke fusion af kunst og lærdom. Hotellet byder på charmerende kroge, der inviterer til opdagelse og huser 243 værelser klar til at blive opdaget.
Book overnatning gennem MBKkursuslokaler og få en god pris.

Kreativt og praktisk konferencecenter

Lokalerne i vores konferencecenter er skabt og indrettet af vores direktør, som også er erhvervspsykolog.

Han har afholdt utallige kurser og seminarer igennem mange år i næsten alle Danmarks konferencecentre.

Den erfaring er brugt til at indrette vores lokaler.

Hvilke Konferencefaciliteter skal der til, for at man har det godt, bliver inspireret og bliver klar til at lære?

Konferencelokalerne er inspirerende, kunstneriske, anderledes og giver noget at tale sammen om. Der er virkelig sat fuldt blus på at give gæsterne en god oplevelse med masser af kreativ kunst og indretning.

Lokalerne er hyggelige, intime, uformelle og giver grobund for at åbne op for læring.

Lokalerne er professionelle og gennemtænkte, så mødelederen føler sig tryg og sikker.
Og I kan evt. bruge vores undervisere og foredragsholdere, hvis I foretrækker det.

Bæredygtighed og Green key

MBK var fra starten et friskt og innovativt pust til den Københavnske mødebranche.

Vi føler et stort ansvar for, at vi tilbyder et grønt og bæredygtigt konferencecenter, hvor vi passer godt på miljøet og hinanden.

Vi har store ambitioner om at få skabt et bæredygtigt konferencecenter, hvor vi passer på jordens knappe ressourcer og gør os umage for at give mere tilbage til naturen, end vi tager.

Vores overordnede mål med MBKs bæredygtighedspolitik er:

  • Vi skal være et CO2-positivt konferencecenter.
  • Vi vil gøre os umage for at give mere tilbage til naturen, end vi tager.

Vi har været i gang fra starten med alle elementer af virksomheden som f.eks. reducering af madspild, seriøs og ordentlig affaldssortering, minimering af el-, vand- og varmeforbrug, papirnedbringelse, indkøbspolitik og meget mere.

Se en sammenfattet udgave af vores politik for bæredygtigheden hos MBK hér.

Forplejning, mad, mødepakker og mulighed for ekstra tilkøb

Vi gør os umage for at tilbyde et bredt udvalg af mødeforplejning i verdensklasse. Vores konferencecenter har fokus på bæredygtighed.

Til frokost kan I f.eks. vælge vores indbydende frokostbuffet. Frokostbuffeten er blandt andet bestående af en forret, 1 lun ret, 1 vegetarret, salater, pålægssalat, ost, brød og kiks.

Hvis frokosten skal afvikles direkte i mødelokalet, tilbyder vi vores delikate MBK-Frokostpose. Frokostposen består af 2 luksus sandwiches i forskellige varianter - svarende til en sandwich i normal størrelse, 1 mix salat, 1 lille snack, 1 sundhedsshot, 1 lille dessert.

Vi tilbyder altid mulighed for vegetariske og veganske alternativer.

Vi gør os umage for at kunne imødekomme særlige allergihensyn.

Øvrige tilkøb? Se vores spændende udvalg her: https://mbkkursuslokaler.dk/priser/

youtube-video-thumbnail

Bestil dit kursuslokale her

Dette felt er til validering og bør ikke ændres.

Faciliteter, kapacitet og teknisk support

Vores konferencecenter kombinerer moderne faciliteter, fleksibel kapacitet og førsteklasses teknisk support. Udstyret med state-of-the-art projektorer, avancerede lydsystemer, mikrofoner og ultra-hurtigt internet sikrer vi hver gang en problemfri præsentation. Vores lokaler er skræddersyede til at imødekomme behovene for arrangementer af enhver størrelse, fra intime møder for to personer til store seminarer med op til 150 deltagere. Forståelsen af teknologiens rolle er afgørende, og derfor står vores dedikerede tekniske supportteam altid parat til at assistere, sikre stabilitet og bidrage til din konferences ubetingede succes.

 

Se vores Trustpilot-anmeldelser

Dykker du ned i vores over 600 uovertrufne Trustpilot-anmeldelser, så vil du finde udtalelser som "lyse og farverige lokaler med smuk kunst på væggene" kombineret med "et stort udvalg af forskellige tesorter, god kaffe og lidt godt til eftermiddagskaffen." En anden gæst har skrevet, at MBK byder på en "hel speciel familiær stemning, hvor man kan vælge en unik KOP the/kaffe." Og en tredje har skrevet "søde og rare mennesker". Se alle vores glødende anmeldelser på Trustpilot hér.

Hvem bruger vores konferencecenter?

Vi har de største virksomheder og de fleste kommuner og ministerier som kunder på vores kurser og i vores konferencelokaler. Langt de fleste af vores kunder er faste kunder, som kommer igen og igen, fordi de er begejstrede for vores konferencefaciliteter.
Nye kunder har oftest fundet os gennem eksisterende kunder – vores bedste reklame er at vores gæster taler begejstret videre til andre om os.
Men nogle finder os gennem Google søgning f.eks. med søgeordene konferencecenter København, Konferencecenter København K, lokaler til leje på konferencecenter, konferencecenter Storkøbenhavn, udlejning konferencecenter og lej et konferencecenter.
Fortæl meget gerne hvordan du fandt os, når du booker konferencelokaler her.

Thanks!

Har du brug for hjælp? Lad os ringe til dig.

"*" indikerer påkrævede felter

Datapolitik*
Dette felt er til validering og bør ikke ændres.

15585

Tilmeld vores nyhedsbrev

Ønsker du nyheder om vores kreative lokaler og invitation til masser af gratis foredrag?