+45 3543 4474 mail@MBK.dk

727 mødeplanlæggere tager ikke fejl –

MBK er de bedste!

Mødelokale hos MBK

MBK-familien har slået Danmarksrekorden 😊

Ikke nok med at vi ligger i toppen af Trustpilot og er blevet Gazelle 3 år i træk – nu har vi fået de bedste evalueringer nogensinde i danmarkshistorien!

Analysebureaet MyResearch har i samarbejde med Danske Konferencecentre fået 727 mødeplanlæggere til at bedømme Danmarks møde, kursus og konferencecentre, og de har bedømt MBK som allerbedst i  de 5 vigtigste kategorier:

Konkurrencedygtige priser.

Rigtigt gode lokaler.

Dygtige sparringspartnere.

Løsningsorienterede.

Fleksible & servicemindede.

Hvordan er det muligt:

Først og fremmest skyldes det menneskerne i MBK, at mødeplanlæggerne er så glade for os. Vi er meget taknemmelige over at blive værdsat så højt.
Vi er meget engagerede og gør os umage med alt – uanset om det handler om at imødekomme mødeplanlæggerens ønsker og komme med gode løsningsforslag – eller sørge for, at den daglige service overfor vores gæster rammer plet.

MBK-familien:

Vores interne arbejdsmiljø er virkelig godt og sammenholdet er helt i top – der er en grund til at vi kalder os MBK-familien.
Alle i MBK er meget forskellige og alle får lov til at være som de er, men samtidigt er alle nøje udvalgte til deres arbejde og virkeligt dygtige og dedikerede til det, de laver.

Ros og anerkendelse:

Det giver virkelig tilfredse kunder, hvilket igen giver et godt arbejde. Hver dag roser vores gæster os – og hvem ville ikke nyde, at have gæster og få så meget ros og anerkendelse hver dag?
Vi får dagligt evalueringer fra vores gæster, som giver selvtillid og arbejdsglæde – og hvis nogen har været utilfredse med noget, kan vi rette op på det med det samme.
Så vi sørger for at lære af vores gæster – hvad skal vi gøre mere af og hvad skal vi gøre anderledes fremover?

Konkurrencedygtige priser:

Vi kan holde meget lave priser, fordi vi holder udgifterne nede, og fordi vi er fuldt bookede rigtig mange dage.
Vi har ikke noget markedsføringsbudget, dyre sælgere eller konsulenter til at reklamere for os.
Vores gæster er de bedste ambassadører. Når gæsterne først har været hos os kommer de igen.
Og det tales hurtigt rundt – derfor har vi været Gazelle 3 år i træk – det kræver meget kraftig vækst.
Undersøgelsen fra Danske Konferencecentre viste, at der ikke er ret mange, der kender os, men at de mennesker, der kender os, vil bruge os igen.
Vi har vokset meget og har kunnet udvide meget – nu kan vi ikke udvide meget mere og forventer, at blive fuldt bookede de fleste dage i fremtiden.

Rigtigt gode lokaler:

Lokalerne er skabt og indrettet af vores direktør, som også er erhvervspsykolog.
Han har holdt utallige kurser og seminarer gennem mange år i næsten alle Danmarks konferencecentre.
Den erfaring er brugt til at indrette vores lokaler.
Hvilke lokaler skal der til, for at man har det godt, bliver inspireret og bliver klar til at lære?
Lokalerne er inspirerende, kunstneriske, anderledes og giver noget at tale sammen om.
Lokalerne er hyggelige, intime og uformelle og giver grobund for at åbne op for læring.
Lokalerne er professionelle og gennemtænkte, så mødelederen føler sig tryg og sikker.

Dygtige sparringspartnere:

727 mødeplanlægger har også vurderet os som nr. 1 i kategorien Dygtige sparringspartnere.
Mon ikke det skyldes, at vi er proaktive, tænker over hvilke behov mødeplanlæggerne og gæsterne kan have og tager action på det?
Da Coronaen ramte gravede vi os ikke ned, men arrangerede masser af gratis webinarer for vores gode kunder – det har vi gjort hele vejen gennem krisen.
Vi ventede ikke på, at mødeplanlæggerne skulle ringe til os med bekymringer, men ringede ud for at høre om deres bekymringer, behov og interne retningslinjer.
Og så havde vi gode forslag til, hvordan arrangementerne bedst kunne afvikles indenfor retningslinjerne eller flyttes til et bedre tidspunkt.

Løsningsorienterede:

Vi ser ikke problemer – vi ser muligheder.
Vi siger ikke nej, men lytter og spørger efter jeres behov, indtil vi kan finde den rigtige løsning for jer.
Hvis noget er gået specielt godt eller skidt, koncentrerer vi os altid om at lære af det – hvad kan vi lære af det?
Det er ikke interessant at finde den skyldige, men det er interessant for os at lære, så vi kan gøre det bedre fremover.
Og medarbejderne har tryghed og frihed  til at lede efter løsninger. De ved, at de bliver tilgivet, hvis de har dummet sig.
Og at det er betydningsløst, hvem der har skylden, men vigtigt, hvad vi kan lære af det, så vi gør det bedre fremover.
MBK´s virksomhedskultur er gennemsyret af denne løsningsorienterede tilgang.
Det kan mødeplanlæggerne og gæsterne også mærke. Vi finder gode løsninger.

Fleksible & servicemindede:

Vi har en uformel stemning, medarbejderne skal ikke spørge chefen om lov og kan selv tage hurtige beslutninger om, hvad der er bedst for gæsterne.
Det giver en stor fleksibilitet – både når mødeplanlæggeren booker lokaler, og når gæsterne har et ønske i løbet af dagen.
Der er ingen regler eller formelle beslutningsgange, som stiller hindringer i vejen for vores medarbejdere – fokus er på gæsterne.
Medarbejderne i MBK-familien kan lide hinanden, hjælper hinanden og træder til, når kollegaer eller gæster har behov for det.
Og når der er krise i verden, sørger vi for, at gøre os umage for at være fleksible og give mødeplanlæggere og gæster den bedste service.

MBK har fået 5 imponerende 1. pladser i den store MyImage rapport 2021 om det danske mødemarked.

Myresearch

Tilmeld vores nyhedsbrev

Du kan altid afmelde dig vores nyhedsmail via mail@mbk.dk eller www.mbk.dk/persondata.

Danmarks bedst evaluerede kursusvirksomhed

Pilestræde 61, 1112 København K, Danmark
mail@MBK.dk Tlf. 3543 4474
Thanks!

Har du brug for hjælp? Lad os ringe til dig.
  • Dette felt er til validering og bør ikke ændres.

15585

Tilmeld vores nyhedsbrev

MBK A/S er Danmarks bedst evaluerede kursusvirksomhed og nr. 1 i kategorierne "Karriere og Uddannelse" og "Konference, Kursus & Mødelokaler" på Trustpilot.

 

Du kan altid afmelde dig vores nyhedsmail via mail@mbk.dk eller www.mbk.dk/persondata.